- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under december 2011

Av Emmha - 28 december 2011 16:29

Jag har lite funderingar kring min operation. Eftersom jag aldrig har sövt ner så funderar jag mycket kring när jag ska sövas ner och när jag vaknar igen hur jag kommer vara då.  Sen har jag lite andra funderingar men det tar jag sen när jag kommer hem ifrån Malta

Av Emmha - 26 december 2011 13:22

Nu sitter jag på tåget till Malmö där vi ska tillbringa natten och imorrn ska vi flyga till frankfurt o sova där sen dagen efter de åker vi till Malta så från och med imorrn så är det min resblogg som gäller om ni vill läsa något av mig=)


bloggen; http://minaresorruntvarlden.bloggplatsen.se/



Hoppas ni följer med till den andra bloggen i några dagar men skriver säkert här också hur jag känner inför min operation..;)


KRAM

Av Emmha - 24 december 2011 23:15

Julaftonen började med att jag vaknade och gjorde mig iordning och sen åkte vi till min syster och åt mat och delade ut julklappar fick hade två tomtar:D roliga tomar var de också sen vid fem halv sex åkte vi (mamma,pappa och jag) hem och tog de lugnt såg på tv och så.


Jag fick en bok i julklapp men den bästa julklappen jag fick var iaf min operationstid=) För er som inte vet varför jag ska operera mig så är det en gastric bypass operation (Magsäcksoperation) ska jag genomföra. Jag har tänkt mig att skriva lite om hur jag känner inför operationen och mina tankar kring mitt nya liv. så ni nya och gamla läsare fortsätt följa mig om ni vill veta allt detta:D


NU ska jag strax sova för imorrn kommer älskling och Katarina hit och firar jul.


god natt


KRAM

Emma

Av Emmha - 22 december 2011 19:32

Jag har fått en underbar tidig julklapp. Jag fick idag post idag där det var ifrån Falu lassarett i brevet stod det när jag ska opereras och de var 6 feburari men skrivas in 5 febuari. så nu längtar jag efter det:D

 

GOD JUL!


EMMA

Av Emmha - 21 december 2011 22:42

Idag fick jag jullov och efter skolan va de tänkt att jag skulle till gymmet men åkte hem i stället eftersomVår katter skadad och jag tänkte bara på honom så jag tog hand om honom. Sen har jag packat och slagit in packet för imorrn åker jag till mina föräldrar ... Ska strax sova vi hörsKRAM

Av Emmha - 20 december 2011 14:42

Jag känner att min bloggtorka kommer allt mer och mer har verkligen inte något vetigt att skriva som ni har märkt, kanske har det med att det är jul snart att jag har mycket annat å tänka vi får hoppas på det;) men tänkte säga att från och med den 22 december till den 5 januari kommer jag skriva på en annan blogg eftersom jag är ute och reser då så då hittar ni mig på ; http://minaresorruntvarlden.bloggplatsen.se/ så titta gärna in där och kommentera;) Men jag kommer kanske att skriva här också men kommer mest att fokusera på den andra bloggen;)


KRAM

jul

Av Emmha - 19 december 2011 16:43

Nu har jag gjort bloggen lite julig är inte nöjd men ganska kommer nog komma in lite annat också när jag vet hur jag får in det;)

Av Emmha - 18 december 2011 22:00

den 19 juli i år skrev jag vad jag ville göra när jag blev mindre smal tänkte att jag skulle skriva till några saker  (och ta bort några)  till den listan vill du läsa mitt inlägg från i somras är det bara klicka på länken nedan;)


http://emmhhhaaa.bloggplatsen.se/2011/07/19/5853684-saker-som-jag-ska-gora-onskar-att-gora-nar-jag-blir-smal/


När jag blir smal (mindre tjock.) vill/ska jag.

  • skaffa barn ( men vill helst adoptera)
  • kunna ha bikini och bada bland folk
  • Skämmas mindre över mig själv
  • sitta med benen i kors
  • Kunna ta emot komplimanger, och veta att personen verkligen menar det
  • Njuta av att anses normal,
  • ha klänning utan armar och inte behöva skämmas över mina feta och fula armar
  • ha andra ringar
  • ha armband
  • ha kort kjol/klänning utan legging på sommaren 
  • slippas skämmas för mina feta lår
  • kuna gå normalt utan att ha låten som skaver mor varann
  • kunna ha stumpbyxor
  • köpa kläder som jag vill ha och inte bhöver leta efter några som inte ser tantiga ut
  • kunna gå i vilken afför som helst och kunna köpa kläder (inte bara lindex eller kappahl)
Kommer säkert på mer sen men de är vad jag kommer på just nu:)

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards