- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under januari 2013

Av Emmha - 29 januari 2013 21:18

Jag har inte skrivit några dagar de är för jag har haft fullt upp med saker här hemma och har jobbat ... men jag skriver när jag har tid och ork ;)

Av Emmha - 25 januari 2013 16:41

Glömde helt bört att skirva här igår för jag var så lycklig men nu ska ni få veta varför jg är så lycklig.. jo för att igår ringde en chef på bemaningcentret och frågade om jag ville ta ett vikariat och å klrt sa jag ja och då gick vi igenom var jag bodde och sen fick jag erbjudande om ett och tacka de ja så ifrån och med måndag har jag en fast arbetsplats ändå fram till sista mars och de kan bli längre :D ååhhh jag är så glad !!! Nu ska jag ta och göra lite saker innan de blir att åka till stan och hämta K och hennes Bästis vid tåget.


KRAM

Av Emmha - 24 januari 2013 13:14

Tänkte väga mig igår men min vanliga våg var batteriet slut i så gick och hämtade två av de andra vågarna vi har men jag tror dom har fått lite fnatt.. Eller vad tycker ni? Ha ha så får bog köpa nytt batteri till min vanliga våg tror jag.

Av Emmha - 23 januari 2013 00:35

Önskade att jag hade något roligt att berätta men de här inlägget kommer bli ett tråkigt inlägg så vill du inte läsa så sluta NU!

I måndags började dagen bra jag fick jobba, faktiskt på de dagiset som jag var på praktik på i Maj 2012 så de va kul. Slutade ganska tidigt då så jag tänkte gå och handla sen hem och äta mellis å dra till gymmet sen men så blev det inte utan de blev en promenad hem och en del olyckor på vägen hem..
Jag hade fått magsjuka så jag har vart hemma sen dess vilket är väldigt tråkigt jag hade sett i fram emot att jobba hela denna veckan men nu blev de inte så tyvärr ..

Förhoppningsvis ska jag jobba imorgon men får se hur jag känner mig imorgon.. Nu ska jag försöka sova.
KRAM

Av Emmha - 20 januari 2013 20:00

Första veckan på mitt mål gick väl sådär, de gick till en början bra men sen vet jag inte riktigt vad som hände men nya tag nästa vecka ;)

Av Emmha - 20 januari 2013 14:48

Idag är det 1 år sen jag tog mina första före/efter-bilder och inget annat ;) om några veckor är de 1 år sen jag gjorde in operation, håller på att skriva ner mina tankar som jag har haft och har så dom får ni veta om några veckor, om jag ska vara exakt så får ni veta de om 17 dagar. men nu var de inte de jag skulle prata om  utan att de var ett år sen jag tog mina första bilder och idag tog jag nya och på bilden här nedan kan ni se skillnaden på mig under ett år.

   

KRAM


Av Emmha - 19 januari 2013 16:53

Nu kan ni klicka och följa mig på Instagram genom att klicka på follow här på sidan så kan du se mina bilder :) 

Av Emmha - 19 januari 2013 11:24

Det jättekul att ni är så många som läser min blogg men de är jättetråkigt att ingen av er (en kommenterar ibland) kommenterar så gör de annars så får jag väl lägga ner bloggandet för att ni bara läser den utan att kommenterar! Nä kanske inte men skärp er jag vill veta va ni tycker så skärp er!

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards