- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under maj 2013

Av Emmha - 31 maj 2013 22:31

Som jag skrev igår så skulle jag köpa en solstol och så jag köpte den idag å jag gillar den verkligen :)



 


KRAM

Av Emmha - 30 maj 2013 21:45

Ställde mig på vågen imorse bara för att liksom och tittade ner och där står de 99,6 kg ochjag var tvungen och kolla å väga mig flera gånger men varje gång så stod de samma siffror så nu mer väger jag 2-siffrigt och de känns AWESOME :D


Som belöning så blir de att köpa en solstol imorgon :P


Kram

Av Emmha - 27 maj 2013 10:34

I lördags var de en gratis festival här i stan som heter Seasidefestivalen och jag var med och jobbade lite där men jag var även där för att lyssna på några band speciellt ett band som heter Me The Tiger och jag är nog deras största fan skulle jag tro ;) De spelade en låt och sen så pratade Bella (sångaren i bandet) och helt plötsligt säger de mitt namn och jag fick en kasse där de stod Me The Tiger på :) Snacka om jag blev glad och chockad Sen fick jag ju träffa dom backstage de var rirktigt coolt. Sen träffar jag ju en i bandet varje dag eftersom han är min "lärare" på arenan acedemy  

 

    

KRAM

Av Emmha - 20 maj 2013 15:34

Jag har verkligen dåligt samvete för jag inte skriver här längre men jag har verkligen inget att skriva om just bu så de kommer att vara tyst här ett tag till iaf tills jag ska ut och resa nästa månad då kanske jag lyckas skriva mer än nu här ;) så länge får ni lägga till mig på instagram ;) kram

Av Emmha - 9 maj 2013 10:08

Jag har insett att nu när min viktnedgång inte är någon stor del av mitt liv så har jag inte så mycket att skriva här. Vill ni veta vad jag gör när jag inte skriver här så kan ni alltid lägga till mig på instagram jag heter thelifeofemmha där , jag lägger ut bilder på mat jag äter , när jag tränar och mkt annat oxå bara å lägga till mig där om ni har lust ;) annars får ni hålla koll på denna blogg för ibland kommer de väl ett inlägg men inte så ofta... Kanske skulle börja skriva om min träning kanske eller va tycker ni?

Av Emmha - 5 maj 2013 22:09

Denna veckan var jag ju på mitt 1-årsbesök, (dock har jag varit opererad 1 år och 3 månader i morgon ...) jag var nervös att jag inte skulle bli godkänd och få massor av utskällning eftersom jag inte gått ner allt då jag bara gått ner 35 kg sedan flytstarten innan operationen, men i stället fick jag mycket positiva reaktioner att jag var duktig och de var bra att jag körde mitt eget race och kände efter hur jag mår av de jag äter men dock fick jag veta att jag är en av dom som gjort en GBP som inte komma klara att gå ner all sin övervikt på 1 år utan att de kanske ta 2-5 år eller längre i stället för mig att gå ner och nå min målvikt.


Jag har trott att jag är på väg att falla tillbaka till mitt gamla ovana som jag hade innan operationen och jag tog upp detta med min dietist och vi gick igenom vad jag åt och vi kom fram till att jag jämfört mig med mig när jag var nyligen opererad då kunde jag ju inte äta lika mycket som jag gör nu och jag äter inte alls så onyttigt som jag trodde heller de är tydligen vanligt att man jämföra sig när man var nyligen opererad.


Nu känner jag mig lugn och tänker inte fokusera så mycket på min viktnedgång utan den får

själv komma igång när kroppen känner att de är dags för de så kan jag fokusera på träning och andra saker i livet! Men ska försöka skriva lite om viktnedgång och sånt här fast att jag inte fokuserar på de i livet ;)


KRAM

Av Emmha - 2 maj 2013 22:02

Idag var de då dags för mitt 1 årskontroll dock 2 mån försenat men bättre än aldrig ;) Jag blev godkänd fast att jag inte gått ner allt som man ska och tydligen är jag väldigt frisk, hade ingen brist av något eller jo D-vitamin men de är ju vanligt att ha de på våren så de skulle fixa sig av sig själv eftersom solen är framme mer nu än på vintern... men skriver mer om de en annan dag ;)


När jag vaknade imorse kände jag att jag hade ont i rumpan och baksidan av låren och insåg att jag hade träningsvärk sen igår när jag grävde upp landet som var en gräsmatta innan igår men de känns skönt att ha de ;)


Nu i kväll så klippte jag eller Niklas  mig så jag fick lugg och jag är väldigt nöjd faktiskt vad tycks?

 


Nu ska jag ta och sova!


KRAM

Av Emmha - 1 maj 2013 19:27

 

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards