- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emmha - 30 augusti 2011 18:08

Idag var de ju skolan först idag ska åkte vi till något som hette Staberg och såg på den trädgården  vi slutade tidigare än vi skulle så jag slutade jättetidigt idag och gick en stund på stan och när jag var påväg hem då hör jag någon som skriver emmhhhaaa och tittade upp och där var min lilla tårtsmula cissi som skulle fika med annan kompis till oss  så jag följde med dom å fikade och snacka massa skit och lite andra saker och hade de underbart:D sen åkte jag hem och inte gjort mycket mer... i kväll blir de robinson .. imorgon ska jag ha psyklogi  första gången de ska bli kul


KRAM

Av Emmha - 29 augusti 2011 22:45

Matdagbok

Frukost; Yoghurt med müsli, kopp kaffe och en knäckebröd 

Lunch; spagetti och köttfärsås och vatten

Middag; korvstroganoff och potatis och multivitamindryck

Kvällsmat;  Kaffe och knäckebröd

annat som jag ätit'/druckit idag; bulle

Motiondagbok/stegdagbok

Träning; -

Steg; - min stegräknare har gått sönder

Av Emmha - 29 augusti 2011 19:51

Det blev inget inlägg igår om mat och motion kan bero på att jag glömde och att jag inte hade något bra dag... har faktiskt glömt var jag åt idag också redan:/ men ska försöka komma ihåg till i kväll;)


just nu dricker jag kaffe  och väntar på att robinson ska börja. 


hör av mig sen


KRAM 

Av Emmha - 27 augusti 2011 23:30

Matdagbok

Frukost; Yoghurt med müsli 

Lunch; någon thaimaträtt o ris och juice

Middag; 1 langos och stuvade knatareller

Kvällsmat; ost och kex och västkustsallad gjort på  yoghurt

annat som jag ätit'/druckit idag; godis

Motiondagbok/stegdagbok

Träning; -

Steg; 12158

Av Emmha - 26 augusti 2011 21:02

Matdagbok

Frukost; Yoghurt med müsli och ett glas multivitamindryck och en STOR kopp kaffe med mjölk

Lunch; Tacos 2 st burrito

Middag; Köttfärspaj och sallad

Kvällsmat; ostbågar och jordgubbsaft

annat som jag ätit'/druckit idag; Glass

Motiondagbok/stegdagbok

Träning; -

Steg; 11123

Av Emmha - 25 augusti 2011 21:31

i skolan gick de bra kommer bli en bra klass tror jag:) men på gymmet fick de inte så bra jag åkte dit bytte om gick in och skulle börja så kom jag på att jag vet inte hur maskinerna funkade så jag gick till receptionen och sa till och då sa han att jag skulle boka en istruktionstid så gick och bytte om och åkte hem igen men jag var ju där iaf:P



har försökt att fixa bloggen men fick inte till headern men men de får vara som den är tills jag lyckas:P


nu ska jag sova snart ska se på en film en stund sen sova skola imorrn



KRAM

Av Emmha - 25 augusti 2011 17:28

Matdagbok

Frukost; Yoghurt med müsli och ett glas multivitamindryck och en STOR kopp kaffe med mjölk

Lunch; spagetti och köttfärsås och körsbärstomater och ett glas vatten

Middag; Tacos och ett glas

Kvällsmat; -

annat som jag ätit'/druckit idag; ett glas pepsi max, en kula glass

Motiondagbok/stegdagbok

Träning; -

Steg; 9935

Av Emmha - 25 augusti 2011 08:13

Ska strax gå ut till bussen för att åka t skolan första gången de lite pirrigt men mest så är jag trött somnade vid tre vaknade halv fem igen och somnade halv sex och klockan ringde sju jippi tänkte jag inte då..... Gick ändå å la mig vid elva igår men de gick fan inte å somnade provade med musik sömntabletter funkade nej nu ska ut t bussen skriver sen hur de gick i skolan och på gymmetKRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards