- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under september 2011

Av Emmha - 30 september 2011 15:09

Idag kom jag ihåg att ringa om min kallese  jag är trött på att inte får någon och jag fick svaret: " jag håller på att skicka ut kallese till alla som fick sin remiss bekräftelse i maj eftersom vi inte skickar ut några på sommaren så de som skulle bli kallade i augusti får dom nu och du är inte med denna gång men nästa gång kanske så då blir du nog kallad i november" så nu är jag glad och väntar på de ska bli november!!! fan så lycklig jag är nutänk vad lycklig jag blir när jag får kallese om jag är lycklig av det här lilla...:D


NU ska jag ta och göra läxor resten av helgen.. rolig helg ellerhur? haha

Av Emmha - 29 september 2011 20:02

Inget brev fortfarande  idag är det en vecka sen det var 3 månader och fortfarande har jag inte fått något brev ringde igår och de var som å prata med en vägg fick inga vettiga svar eller inga svar alls.  tänkte ringa idag men glömde det idag så imorrn ska jag ringa och fråga om de vet något...



kram 

Av Emmha - 27 september 2011 22:45

Vid klockan tre idag började jag få ont i bröstkorgen och revbenen när jag andades och blev rädd och ringde vårdcentralen och dom ringde upp mig och sa att  de inte hade några tider idag så jag fick ta och ge mig till akuten vilket jag gjorde när jag kom dit vid fyra  fick jag vänta en stund sen tog de EKG och puls på mig sen fick jag vänta en stund tills jag fick komma och ta någon spuruta och fick en slang i armen sne fick jag bara med en läkare och som frågade mig saker och klämde på mig och sen fick jag vänta på provsvaren från blodprovet och sen fick jag åka upp till röntken (stavning?) och då hade jag fel grej i armen som också satt snett så jag fick ner till akuten igen och få en ny vilket inte var så lätt eftersom jag är väldigt svårt stucken men till slut gick det och  jag fick en i rätt färg och sen upp igen och bli röntkad sen ner till akuten igen och vänta på svar och fick svaren alt de inte var en propp i lungan som läkaren trodde utan  musklär andningsbesvär  så efter cirka 5 timmar var jag hemma igen både trött och vrålhungrig så nu har jag vart hemma i 1 och en halv timme och ska snart ta och sova...

   

ja de där var min dag i stort iaf vi hörs imorrn:)


KRAM

Av Emmha - 26 september 2011 22:13

Jaha måndag idag och vad har jag gjort idag? jaa dagen började med att jag spydde i 2 timmar sen gick å la mig å sov några timmar sen spydde jag igen och sen sov jag, drack te och åt smörgåsrån och sov lite till såg på tv, satt vid datorn och snart ska jag sova igen och sen så har jag stickat på min halsduk inte den jag började med igår den blev konstig så jag började om..


Har inte spytt sen klockan fyra idag  så de börjar se ljust ut spyr jag inget mer så går jag till skolan imorrn för jag har ju inget annat än spytt så jag smittar ju inte. Nu ska jag se på tv en stund innan de blir sängen.


KRAM

Av Emmha - 25 september 2011 22:53

Åkte aldrig å handlade kom på att de gör jag imorrn när jag har tränat och inga läxor gjorde jag inte heller:P jag fastnade i min stickning  så nu ska jag ta och sova om jag nu kan sova vill säga eftersom jag är själv hemma å har lite svårt att sova då...


god natt


KRAM

Av Emmha - 25 september 2011 15:49

Idag så har jag vinkat av Älskling vid tåget i Borlänge eftersom han ska flyga till Bryssel på möte och kommer hem på Onsdag och efter jag hade gjort det så åkte jag till Kupolen och köpte tre nya grisar till min samling och lite pyssel som jag ska kolla på med i kväll:)) sen åt jag sen tyckte jag de var tråkigt att vara där själv så jag tog bussen hem igen och nu sitter jag här hemma och är arg på mig själv att jag glömde handla tänkte handla till å göra en kyckling warp men som sagt så glömde jag handla så de får bli något annat om jag inte tar å åker handlar per cykel för jag vill ha wrap till middag idag... vi får se vilket jag gör:P Nu ska jag städa kök sen får vi se vad jag gör... 


Har tänkt mig att jag ska göra lite läxor idag också så jag slipper göra dom imorrn då kan jag träna då i stället:)


vi hörs 


KRAM

Av Emmha - 24 september 2011 16:30

Lite förändringar har jag gjort på bloggen ny färg, ny profilbild och mer kommer att hända så fort jag har lyckats att få de som jag vill;)

Av Emmha - 23 september 2011 23:15

Idag var de ju tänkt att jag skulle ringa till lassarettet men jag har sovit halva dagen eftersom jag vaknade med spänningshuvudvärk och sen i skolan så spydde jag och började jag se dubbelt så då var det bara att åka hem å sova bort migränen och febern så jag har hade ingen tanke på att jag skulle ringa någonstans för jag orkade knappt tänka så ont i huvudet hade jag... nu i kväll mår jag lite bättre och har sett på tv och myst med älskling  nu ska jag snart gå och sova tror jag...


KRAM 

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards