- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Emmha - 19 juli 2011 22:12

tänke jag skulle skriva om vad jag vill göra när jag har gjort min operation och blivit smal/mindre tjock.


När jag blir smal (mindre tjock.) vill/ska jag.

  • Kunna gå utan att fåont i fötterna
  • skaffa barn ( men vill helst adoptera)
  • kunna ha bikini och bada bland folk
  • Skämmas mindre över mig själv
  • sitta med benen i kors
  • Kunna ta emot komplimanger, och veta att personen verkligen menar det
  • Njuta av att anses normal,
  • ha klänning utan armar och inte behöva skämmas över mina feta och fula armar
  • ha förlovningsringen på mig
  • ha andra ringar
  • ha armband
  • ha kort kjol/klänning utan legging på sommaren 
  • slippas skämmas för mina feta lår
  • kuna gå normalt utan att ha låten som skaver mor varann
  • kunna ha stumpbyxor
  • köpa kläder som jag vill ha och inte bhöver leta efter några som inte ser tantiga ut
  • kunna gå i vilken afför som helst och kunna köpa kläder (inte bara lindex eller kappahl)
Kommer säkert på mer sen men de är vad jag kommer på just nu:)

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards