- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Emmha - 14 februari 2012 22:33

JAG KAN DRICKA TE :D JAG ÄR SÅ GLAD WWWWIIIIEEEE

Av Emmha - 14 februari 2012 21:20

Funderar på att låsa bloggen med lösenord eftersom jag har läsare som jag inte vill ska läsa bloggen. men jag ska ta och fundera eller så lägger jag ner bloggen eller flyttar den jag får se vilket jag gör...

Av Emmha - 14 februari 2012 12:32

Tänkte skriva hur jag mår och hur det går för mig såhär 8 dagar senare efter operationen.

    Hälsan

  • Mår bra har bara ont i ryggen än
  • Trött fortfarande men inte samma trötthet som innan operationen eller för en vecka sen.
  • Mina agaffer börjar klia och en av dom gör ont idag.
  • Kan inte ligga på högersida eller på magen när jag sover för där har jag ett stygn/agaff
     Mat
  • Kan äta allt har inte haft någon dumping än
  • Kan inte dricka kaffe
  • Har ganska svårt att dricka vatten men jag brukar dricka allt som jag ska...
  • Äta varann timme går sådär med... och BARA 6 gånger är svårt
      Motion
  • Försöker röra på mig varje reklampaus när jag ser på tv
  • Försöker gå ut och gå varje dag i cirka 30 min
Jag tycker det har gått ovanligt bra för mig har inte haft några problem alls med någon mat eller dryck (förutom kaffet men de dricker jag inte så ofta annars heller så de stör mig inte). Att gå i varje reklam funkar sådär men jag försöker lika är med att vara ute och gå i 30 min men jag har bestämt mig för att bli bättre på det!
Att äta varann timme är ett rent helvete tycker jag det känns bara som jag äter hela tiden och jag äter på konstiga tider och äta 6 gånger är jobbigt om jag till exempel har ätit min sista mål tid klockan 18.00 då är jag hungrig igen vid åtta men får inget äta för jag har ätit min sista måltid för dagen då  och jag kan inte dricka mer vatten är jag gör det är jobbigt. är det någon som har tips på hur man gör så får ni gärna tipsa mig! Fast från och med imorrn äter jag var 2 timme då ska det nog gå bättre:)

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards