- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Emmha - 8 juli 2012 22:33

Hoppas helgen har varit bra för er! Min har varit bra, i fredags eftermiddag så åkte jag och mamma med pappa på ångbåten. Tänkte haft med mig min baddräkt men den glömde jag i resväskan hemma hos mamma & pappa men jag badade fötterna iaf..


Igår lördag så åkte vi båt en stund några släktningar till pappa som är ifrån Kanada och i Linköping är här i Sverige/ i stan på besök så de åkte med båten igår de var kul. Sen på eftermiddagskvällen gjorde jag inte så mycket mer än tog det lugnt och såg på film med mamma. Idag åkte jag bår för sista gången för denna gången för imorgon åker jag hem till älskling och dalarna igen. Ska bli skönt att komma hem till sitt eget hem men de känns även tråkigt men jag måste hem för på tisdag får vi äntligen vår soffa. =)


Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer. På tisdag eller onsdag kommer jag väga mig igen de ska bli spännande och se hur mycket jag har gått ner på över en månad om de är något alls men de får vi se om några dagar! =) 


Nu ska jag ta och se lite på tv sen packa färdigt för att sen ta och sova.



KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards