- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Emmha - 12 februari 2013 18:36

I går jobbade jag min sista dag på mitt vikariat som inte blev så långt som de tänkt ... Idag har jag gjort ärenden på stan och sen har jag mest tagit de lugnt och inte gjort spec mycket faktiskt...


Imorgon ska jag jobba igen och då ska jag till en förskoa där jag inte jobbat förut så de ska bli kul och sen hur de blir att jobba där... Idag har jag även ätit en semla eller två men de var två minisemlor och de var precis lagom för min lilla magsäck   


Nu ska jag försöka komma igång med min godisförbud som jag hade men i helgen kände jag att jag bara måste ha godis efter en sak som hände i fredags så jag åt godis men jag klarade vara utan godis i 19 dagar så från och med imorgon blir de godisförbud för mig!!! Och en till sak som jag måste skriva är att jag har inte ställt mig på vågen sen i fredags morse HELT otroligt, jag har nämligen blivit beroende av att stå på vågen, har ställt mig där varje dag förra vecka  och veckan innan bara för att se om jag hade gått ner något men nu ska jag verkligen försöka att BARA väga mig 1 GÅNG I VECKAN!!!


 Nu är de inte många dagar kvar tills jag får gå till gymmet och köra min gyminstruktion.. tänk att man kan längta så mycket till något sånt? haha de trodde jag aldrig jag skulle göra! haha 


Nu ska jag snart ta och äta lite kvällsmat, idag ska de nog få bli yogurt med lite paulun´s müsli och en macka med rökt kalkon och lite te tror jag.. har faktiskt inte druckit något te idag vilket är helt otorligt för att vara mig, brukar ALLTID dricka de till frukost men idag gjorde jag inte de men nu får de nog bli en stor kopp te ;) 


Hoppas allt är bra med er mina läsare! undrar ni något är de bara att höra av sig  genom att kommentera inläggen jag skriver! ;)

KRAM





Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards