- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emmha - 16 januari 2013 18:17

Idag kör jag en vilodag eftersom jag har åt på alla möjliga ställen i kroppen, hoppas bara jag inte börjar bli sjuk de vill jag inte! Tror dock de är för att jag snart har den kvinnliga rödaveckan på gång och sen att jag har rört på mig mer än vanligt så idag är de skönt med en vilodag så kör jag imorgon igen :) men jag har faktiskt motionerat lite idag genom att skotta snö och tagit en lite promenad men de är långt i från 30 min.. ätit nyttigt har jag gjort också, de är enklare än vad jag trodde att göra de.. Jag har ju en dag i veckan då jag får äta vad jag vill oftast så blir de lördagar och då blir de lördagsgodis men de är nog därför jag tycker de är enkelt.


Den som påstår att när man gör en GBP att de är fusk ska då veta att de är inte fusk eftersom de är ett hjälpmedel till viktnedgång. Jag får kämpa med att gå ner i vikt lika mycket som innan jag gjorde operationen. Nu har jag kanske lite lättare men kämpa de får jag göra. Så en genväg är de inte! 


Nu fick jag de skrivet också, jag vet nämligen att de finns dom som läser min blogg som tycker de är fusk!

Hoppas ni ändrar er nu när ni läser min blogg om inser att de inte fusk uta att jag får kämpa för att gå ner i vikt,


Nu ska jag gå och ta något att äta sen ska jag vänta på att älskling ska komma hem så vi kan ha tv-mys   


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards